Vieglā valoda

Kas ir Latvijas Etnogrāfiskais brīvdabas muzejs?

Latvijas Etnogrāfiskais brīvdabas muzejs ir Latvijā dzīvojošo tautu dzīvei un vēsturei veltīts muzejs.

Kad Latvijas Etnogrāfiskais brīvdabas muzejs ir dibināts?

Muzejs ir dibināts 1924.gadā.

Ko var apskatīt Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā?

Muzejā var apskatīt Latvijas zemnieku ēkas un sadzīves priekšmetus no 17. gs. beigām līdz 20. gs. 30. gadu beigām.

Kur atrodas Latvijas Etnogrāfiskais brīvdabas muzejs?

Muzejs atrodas Juglas ezera krastā, Rīgā. Adrese - Brīvdabas iela 21.

Kad Latvijas Etnogrāfiskais brīvdabas muzejs ir atvērts?

Vasarā (no 1.maija līdz 30.septembrim) muzejs ir atvērts katru dienu no 10:00-20:00 (ēkas ir atvērtas no 10:00-17:00).

Ziemā (no 1.oktobra līdz 30. aprīlim) muzejs ir atvērts katru dienu no 10:00 līdz 17:00. Ziemā ir atvērtas 2 ēkas - Kurzemes zemnieka sēta un Kurzemes zvejnieku sēta "Lurķi".

Februārī un martā muzejs ir atvērts no trešdienas līdz svētdienai.
Muzejs ir slēgts 1.janvārī.; 23. un 24.jūnijā; 18.novembrī.; 24., 25. un 31.decembrī.

Cik maksā ieejas biļete Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā?

Visas biļešu cenas ir šeit: http://brivdabasmuzejs.lv/pakalpojumi/latvijas-etnografiska-brivdabas-muzeja-publisko-maksas-pakalpojumu-cenradis/muzeja-cenradis/

Vai Latvijas Etnogrāfiskajam brīvdabas muzejam ir filiāles?

Latvijas Etnogrāfiskajam brīvdabas muzejam ir divas lauku ekspozīcijas -  muzejs „Vēveri” Vecpiebalgas novadā un zvejnieka – zemnieka sēta „Vītolnieki” Rucavas novadā. Ieeja abos muzejos ir bez maksas.

Kā var sazināties ar Latvijas Etnogrāfisko brīvdabas muzeju?

Muzejam var rakstīt vēstules vai zvanīt.
Vēstules var rakstīt datorā uz adresi  pasts@lebm.gov.lv
Vēstules var sūtīt pa pastu uz adresi Bonaventuras iela 10, Rīga, LV-1024.
Muzejam var piezvanīt uz telefonu 67994510.

 

Pēdējoreiz atjaunināts:08.01.2025